Corporate Identity - Webdesign
Cremer Interieurbouw
In het verleden hebben wij voor Cremer Interieurbouw zijn eerste bedrijfs identiteit op mogen zetten. Dankzij de groei en toekomstvisie van Thomas Cremer werd het inmiddels tijd voor een nieuwe Corporate Identity dat nog beter aansluit bij de doelgroep en kernwaardes van het bedrijf.
Logo ontwikkeling
less is more
Met weinig veel vertellen. Middels dit nieuwe imago zal Cremer Interieurbouw de komende jaren zijn focus leggen op een hoger segment interieur & design. Bij het zien van het logo wordt onbewust een bepaald gevoel gecreëerd dat voor meer (h)erkenning zal zorgen. De gekozen kleur Oranje staat voor het vertrouwen en de kleur grijs dient voor de moderne uitstraling en vakkundigheid van het bedrijf.
Webdesign
Uit het juiste hout gesneden
Naast een nieuwe huisstijl hebben we ook de website een make-over gegeven en zal in lijn met de overige media uitingen één geheel vormen. Met deze uitgebreide website waarin diverse projecten te zien zijn en je de mogelijkheid hebt om de kernwaardes achter het merk Cremer te ontdekken. Hierbij hebben we gebruik gemaakt van een geoptimaliseerde flowchart met strategische weergave.
Webdesign
Uit het juiste hout gesneden
Naast een nieuwe huisstijl hebben we ook de website een make-over gegeven en zal in lijn met de overige media uitingen één geheel vormen. Met deze uitgebreide website waarin diverse projecten te zien zijn en je de mogelijkheid hebt om de kernwaardes achter het merk Cremer te ontdekken. Hierbij hebben we gebruik gemaakt van een geoptimaliseerde flowchart met strategische weergave.
nieuwsgierig geworden?
Benieuwd naar de nieuwe website van Cremer Interieurbouw?
Klik dan op de button en vlieg rechtstreeks naar de website.